Latest Tweets:

haveahiddles:

musewhipped:

0hfaithful:

LOOK AT THIS BEAUTIFUL LITTLE THING OH MY GOD

Pretty sure that cat is using its magical powers to turn the plants around itself orange for camouflage. Yup, that’s it.

They say Aslan is on the move.

haveahiddles:

musewhipped:

0hfaithful:

LOOK AT THIS BEAUTIFUL LITTLE THING OH MY GOD

Pretty sure that cat is using its magical powers to turn the plants around itself orange for camouflage. Yup, that’s it.

They say Aslan is on the move.

(via ricinpudding)

nerdjpg:

gotitforcheap:

atheist side of tumblr, care to explain this?

youre right, god is real 

nerdjpg:

gotitforcheap:

atheist side of tumblr, care to explain this?

youre right, god is real 

(Source: brockdavis, via ricinpudding)

elijahkrantz:

I found out santa wasnt real because I got a spy kit that christmas so i fingerprinted my mom and matched it to the fingerprints i dusted on the milk mug i left out… Im on that next level shit

(via ricinpudding)

gayfaygo:


I TRULY HOPE THIS HASN’T BEEN DONE ALREADY

gayfaygo:

I TRULY HOPE THIS HASN’T BEEN DONE ALREADY

(via jakeenglishous)

miuwi:

girl: *is cute *

me : OHh mygod oh my god do that again

(via emspiredmagnificent)

jack-baraatwat:

Being friends with me consists of me sending you bad jokes at 2:47 in the morning

jack-baraatwat:

Being friends with me consists of me sending you bad jokes at 2:47 in the morning

(via kitty-em-in-da-usa)

melodicsiren:

iamthekreeper:

Have some Canadian Television :P

oh my god all of my childhood

(via kitty-em-in-da-usa)

(Source: malformalady, via ricinpudding)

zulidoodles:

[[I had to ok I watched this dang movie four times already]]

(via ricinpudding)

agentpoptart:

pavender:

feriowind:

brainbubblegum:

imageimageimageimageimageimage

I wasn’t able to draw at the time the Pacific Rim sequel was announced, so to compensate, I animated all the drift compatibles dancing horribly in celebration of the upcOMING ANIMATED SERIES 8V

OH MY GOD THIS IS PURE GOLD I LOVE THIS SO MUCH

NEWT THOUGH

I literally just choked on my beer. Goodnight Tumblr. 

(via simbers)

u ever text someone something risky and every second that they dont respond is another spike in ur blood pressure and u stare at your hand like why did u type that u fool its over the universe is crumbling to pieces this is my demise

(Source: averagefairy, via jakeenglishous)

drkarayua:

I love when new followers are like

image

(via jakeenglishous)

drhanniballecter:

lukasnorth:

drhanniballecter:

What would happen if Lee Pace and Mads Mikkelsen switched eyebrows

i help

image

Oh my god

(via simbers)

faintlyfreckled:

little-howie-lovecraft:

awkwardrabbit:

Idk why I laughed but omg

SOMEDAY WHEN I AM A FATHER

say lightly fried fish fillets one more time dad

faintlyfreckled:

little-howie-lovecraft:

awkwardrabbit:

Idk why I laughed but omg

SOMEDAY WHEN I AM A FATHER

say lightly fried fish fillets one more time dad

(via acousticbassclef)